| Регистрация | Вход | Приветствую Вас Бродячий ниндзя | RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Модератор форума: VardAlex, Андреи 
Форум » В этом разделе каждый Чунин может создать свою тему! » Создаем свои темы здесь! » Автор Блича о Ван Пис (Интервью Тайто Кубо про Ичиро Ода на Белорусском)
Автор Блича о Ван Пис
HanzoДата: Понедельник, 20.11.2017, 23:01 | Сообщение # 1

Группа: Чунин
Ниндзя класса D
Медали
За 100 рейтинга За 100 сообщений За 50 наград За 100 наград
Сообщений: 198
Награды: 102
Репутация: 165
Offline
Kubo быў госцем на TBS Radio у Shonen Jump 50-годдзе супрацы

https://www.tbsradio.jp/197344

Гэтым разам у гутарцы з'явілася шмат цікавага:
Куба жыве ў Рапонгі-Хілз, неверагодна багатым раёне, папулярным для свайго начнога жыцця і дарагіх рэзідэнцый. Ёнзмог дайсці да месца, дзе гэта гутарка будзе запісаны і транслявацца ў Акасаке, які знаходзіцца на поўнач ад Рапонгі. Ён жыве там апошнія 10 гадоў. Гаспадары былі супер здзіўлены, бо яны ніколі не ведалі нікога, хто жыў у Рапонгі. Жонка Куба таксама хацела прыйсці да такога выгляду, бо яна таксама з'яўляецца прыхільнікам вядучага дуэта, алеяна была хворая, і таму не магла гэтага зрабіць.

Куба пачаў свой выступ у скоку, калі вучыўся ў старэйшай школе, калі ён сказаў свайму настаўніку, што стане мангакай, а потым працягнуў пісаць узнагароду за прэмію Pop Step Award. Ён сказаў, што павінен быў гэта зрабіць, сказаўшы свайму настаўніку, што ён стане мангакай. Ён не выйграў узнагароду, ён далез да фінальнага раўнда, алерэдактар з Jump звязаўся з ім, сказаўшы, што ён будзе яго рэдактарам. Спачатку ён адмовіўся, бо яму не падабаеццасупрацоўнічаць з людзьмі і кахае рабіць усе самастойна, але ў выніку пагадзіўся. Гэты рэдактар стаў яго першымрэдактарам.

Любая манга Куба, калі ён быў дзіцём, быў GeGeGe no Kitaro і Saint Seiya, хоць яго мастацкі стыль зусім іншай. Ёнувесь час маляваў youkai і таму падобнае, як дзіцё, пераймаючы Кітара. Яго бацькі былі абыякавыя да таго, што ёнсказаў, што стане мангакай. Яны ніколі не казалі «так ці не».

Неўзабаве пасля таго, як ён пачаў працаваць са сваім рэдактарам, ён пачаў пісаць некалькі прац. Гаспадары пытаюць, ці просіць рэдактар змяніць матэрыял, бо рэдактар больш дасведчаны і бачыў больш за мангу і мастакоў, але Кубакажа, што яго першы рэдактар сапраўды не прасіў яго моцна змяняцца. Падобна, ён вельмі кахаў працу Куба. Куба таксама не моцна змяніўся. Нават калі рэдактар падкажа яму нешта змяніць, калі ён падумае, што гэта цікавае, ён незменіць яго. Яго рэдактар насамрэч не вельмі турбаваўся і ўсе прапусціў. Куба не вельмі шмат помніць пра свой час з гэтым рэдактарам, бо нічога не пакінула ўражанні.

Куба даволі дрэнна працуе ў групе. Гаспадары пытаюць, ці з'яўляецца ён самотным ваўком, і ён кажа, што ён, напэўна, ёсць. З-за гэтага ён трымае час, праведзены з асістэнтамі даволі кароткае, але ён кажа, што яму вельмі падабаюццаяго памагатыя. Ён таксама такі, каб ёсць сам, хоць зараз ён адрозніваецца тым, што ён жанаты.

Куба дэбютаваў у скоку ў адмысловым выпуску 1996 года. Гэтыя адмысловыя пытанні таксама маюць уласную сістэмугаласавання. Ён кажа, што па кожным адмысловым выпуску дасведчаны мангака напісаў серыю на вокладцы, а таксама адзін кадр і yonkoma з бягучай серыялізаванай мангакі. Гэта зойме першыя два месцы. З ліку тры і ўнізе быліб стрэлы ад навікоў і навікоў. Ён быў чацвёртым у гэтым пытанні. Ода быў над ім на трэцім месцы на досвітку». З той пары ён не вельмі кахаў Оду.

Праз тры гады ён пачне сваю першую серыялізаваную серыю. На працягу гэтых трох гадоў ён зрабіў бы адзін стрэл, хоць ён сказаў, што насамрэч ён не вельмі шмат зрабіў. Яго рэдактар прымусіў бы яго пісаць гісторыі, але сам ён гэтагане хацеў. Ён запісваў адзін стрэл ледзь паспеўшы на працягу крайніх тэрмінаў, а потым яго рэдактар прывозіў быпамагатых. Прыкладна за тыдзень да крайняга тэрміну Куба будзе выкліканы ў Токіа і будзе «абмежаваны» у пакоі, і ёнскончыць адзін стрэл там з памагатымі адмыслова для гэтага стрэлу. У той час памагатыя былі старэй Куба, таму яму было цяжка працаваць там. Ён таемна падумаў: «Хіба гэтыя людзі не могуць пайсці?». Калі яны давалі ім працу, ёнказаў: «Калі ласка, намалюйце гэта так» ці «Калі ласка, намалюйце гэта, каб мець такое пачуццё», хоць яго часта не рабілі па яго выяве, а потым ён выпраўляў яго сам пасля.

Да «Зомбі-парашку» ён напісаў два стрэлы. Меркавана, гэта задаволена рана для серыялізацыі для навікоў. Аднакпадчас аднаразовага стрэлу яго часта лаялі. До свайго другога стрэлу ён быў выкліканы ў Токіа Тарысімай, галоўнымрэдактарам таго часу. У Shueisha яго адправілі ў пакой з яго тагачасным рэдактарам і Тарысімай. Там Тарысіма сказаў яму: «Ты манга не падыходзіць», хоць нюанс больш суровы. Потым Тарысіма паставіў «Цмокавы шар» і «Першы зтамоў« Паўночнай зоркі »1 на стале перад ім і сказаў:« Ідзі дахаты і прачытай іх, напішы гэтыя выгляды мангі ». Куба падумаў пра сябе: «Гэты вырадак!» Куба кажа, што мэта палягала ў тым, што яны хацелі, каб ён напісаў велізарныяхіты, падобныя тым, якія былі ў іх двума мангамі, як расказаў яму яго тагачасны рэдактар. Ён не чытаў гэтыя тамы пазней, хоць у той момант ён ужо ведаў пра гэтых двух мангак, наколькі яны вялікія.

Парашок зомбі скончыўся ў 2000 годзе, а Bleach пачаўся ў 2001 годзе. Паміж імі было мала часу. Неўзабаве пасля таго, як Zombie Powder скончыўся, рэдактары хацелі, каб ён ізноў напісаў, хоць хацеў крыху адпачыць. Бо ён быў хвацкі, ягорэдактар сказаў: «Напішы гісторыю, ці цябе забудуцца». Яго рэдактар ужо зарэзерваваў месца для вокладкінаступнага адмысловага нумара, таму ён быў змушаны напісаць адзін стрэл. Сюжэт для гэтай тэмы быў Bleach one-shot. Зваротная сувязь была добрая для гэтага стрэлу, і таму яна стала серыяй.

Для Bleach ён ужо запісваў персанажаў у нататнік, каб скарыстаць іх на некаторы час, і з раптоўным заданнем аднаго зіх ён скарыстаў персанажаў з гэтага ноўтбука. Рукія быў першым персанажам, распрацаваным для Bleach, хоць тэма шынігамі не была вырашана датуль, пакуль не будзе скарыстаны прататып дызайну Rukia. Па словах Кубы, тэма шынігамі была часткова пад уплывам Кітара, але таксама ён баяўся замагільнага жыцця і паміраў, і таму ён зрабіў гэтутэму.

Бо кожны персанаж у Bleach мае свой уласны Zanpakuto і таму падобнае, гаспадары пытаюць, ці складана праектавацьтак шмат з іх, але ён кажа, што ён сапраўды не ваяваў. Ён распрацаваў усе з персанажам як набор.

Ён ужо вырашыў скончыць адпачатку. У яго выпадку ён піша з пэўнымі сцэнамі ў памяці, а потым злучае іх разам, тамуён ужо вырашыў на фінальнай сцэне. Запаўненне частак паміж імі было яго асноўным стылем ліста. Сканчэнне незмяніла цэлых 15 гадоў, бо ён ужо вырашыў скончыць «сцэну наступнага пакалення». Гэта таксама добразарэкамендавала сябе, нават калі ён быў хвацкі паміж імі, бо ён галоўным чынам штурхаў яго па лініі, калі пісаў, і могбы скончыць яго там. Былі часы, калі ў сярэдзіне ён не думаў занадта шмат, аднак яго немагчыма было напісаць, калівы зусім не думаеце. Гаспадары таксама часам кажуць, што гэта выдатна працуе, як у выпадку Атакойкі, дзе нават неадпаведнасці прыемныя і ствараюць выдатную мангу. Гэта рознае для кожнай мангакі.

Накана быў яго другім рэдактарам. Напэўна, ён быў добры для Куба, хоць Куба кажа, што яго дачыненне змяняецца за мангаку. Накана, відаць, вельмі моцны на Мацуі. Хутчэй, Куба кажа, што «напышлівы» можа быць бліжэй да таго, як іхадносіны былі.

Bleach быў пераўтвораны ў анімэ. Куба быў шчаслівы, калі гэта адбылося, але ён ведаў, што серыя ў скоку, якаяатрымала папулярнасць, атрымае анімэ, таму ён больш быў падобным на «Гэта позна ..?». Мусіць быць, Блейху было даволі позна атрымліваць анімэ ў той час. Іншыя серыі, якія былі серыялізаваны, ужо атрымалі сваё анімэ. Запатрабавалася каля 3 гадоў, каб атрымаць анімэ, колькасць часу, якая можа скончыцца мноствам серый. Гэта Bleach не скончылася праз 3 гады, Куба быў рады. Куба быў шчаслівы і думаў: «Гэта позна ...», хоць ён ніколі не казаў пра гэта ў той час.

Куба быў уцягнены ў анімэ. Спачатку ён не быў, але ён убачыў, што анімэ зменіць шмат рэчаў з мангі, і ён сказаў, што«яго жывот пашкодзіць». Ён будзе раздражнёны гэтым і сказаць: «Гэта няправільнае!». Спачатку ён глядзеў на гэтыярозныя сцэны і галоўным чынам сціскаў сваю падушку з раздражненнем. Потым з некаторага моманту ён папрасіўправерыць скрыпты і г.д. Кожны тыдзень скрыпт пасылаўся яму. Ён кажа, што ён даволі падрабязна расказвае пра гэты дыялог, і бо анімэ не можа абагнаць мангу, будзе дадатковы дыялог. Часам гэта будзе адрознівацца ад таго, як насамрэч прысутнічае персанаж, і чытачы заўважаць адрозненні, і яму гэта не спадабалася, таму ён выправіць гэта. Гэта было пачуццё адказнасці перад чытачамі, бо яго імя з'яўлялася першым, і шматскія людзі ўвайшлі ў серыю праз анімэ, але ён таксама не хацеў дапусціць, каб чытачы да выйсця з анімэ, таму ён выправіў яго, каб пераканацца што ўсе было слушна.

На працягу 15 гадоў Bleach яму сапраўды не наскучыў, бо ён пісаў тое, што ён ужо вырашыў, таму крайнія тэрміны былітолькі грубымі, калі яго здароўе змяншалася. Ён падумае пра наступны тыдзень, калі ён пісаў гісторыю на гэтым тыдні, таму ён не вельмі турбаваўся / вагаўся на працягу хуткіх тыдняў. Яго лад жыцця быў даволі дакладным, бо яму непадабалася быць «пераследаваным» на час. Ён быў такім тыпам, каб скончыць сваю хатнюю хатнюю працу напачатку лета.

На працягу 15 гадоў яго рэдактар змяняўся прыкладна ў 7-8 разоў, хоць ён сапраўды не лічыў, што яго рэдактары часам спыняліся пасярэдзіне, з-за таго, што яны рухаліся ўгару ці па якой-небудзь прычыне, і з'яўляўся новы рэдактар. добрыя адносіны з яго рэдактарамі, хоць ён быў бы суровы, калі была б памылка друку. У той час ён крычаў па тэлефоне, але пасля гэтага ў яго былі б добрыя адносіны з рэдактарам.

Пасля таго, як Блейх скончыў, а не пачуццё задавальнення, ён больш быў падобным на «Я стаміўся ...». Відаць, паўсюль у Блейха былі часы, калі ён думаў: «Я хачу спыніць гэта тут ...», але спачатку ён ужо сказаў гэта: «Я напішу-сюды» і, такім чынам, адчуў, што ён павінен пісаць, пакуль ён дайшла да той сцэны, што няма. Гэтым 15 гадоў ён небыў так шмат «пакутлівасці», толькі калі яго здароўе зменшылася. Яму сапраўды не хацелася пераязджаць шмат месцаў для водпуску, хоць ён часам ездзіў, як калі яго выклікалі, каб выступіць за імпрэзу за мяжой, а потым пайшоў натыдзень і пайшоў.

Адказваючы на пытанне слухача пра тое, крычаў ён ці яшчэ не паспеў, калі сцэна выйшла вельмі добра, ён сказаў, што ён сапраўды не плакаў, але ў яго былі мурашкі па скуры, калі сцэна выйшла лепш, чым чакалася. Ён кажа, што, верагодна, нешта, што кожны мангака адчувае як тое, што вы не атрымліваеце, калі не на самай справе малюеце канкрэтную сцэну. Калі вы не малюеце мысленне «Гэта выдатна!» Тое, калі гэта будзе прачытана, нішто не будзе паведамлена чытачам. Таму ён малюе, каб пераканацца, што ён адчувае глыбокія эмоцыі у адваротным выпадку, чытачы нічога не адчуюць.

Яму няма чаго сказаць пра новыя работах, паколькі ён кажа, што ён нічога не робіць прама цяпер.

Гэта атрымалася даўжэй, чым чакалася, але гаспадары адзначаюць, што ў кубо ёсць яшчэ шмат рэчаў, «схаваных у цемры», якія ён стрымлівае.


Сообщение отредактировал Hanzo - Понедельник, 20.11.2017, 23:03
 
Форум » В этом разделе каждый Чунин может создать свою тему! » Создаем свои темы здесь! » Автор Блича о Ван Пис (Интервью Тайто Кубо про Ичиро Ода на Белорусском)
Страница 1 из 11
Поиск:


Flafster | Naruto-Shippuuden.Ru © 2008–2017 | Обратная связь
Все материалы на сайте naruto-shippuuden.ru предназначены исключительно для домашнего ознакомительного просмотра.